AskeladdenC65 Startet 12.August.2024 Link til dette innlegget Startet 12.August.2024 Hei! Min bror har kjøpt en Suzuki DT 9.9 hk, for og ha på lettbåten på Storebroen. Men han trenger hjelp til og eventuelt å få denne til og yte 15 hk. Er det mulig på denne? Gasspjeldet ligger ikke horisontalt ved fullt pådrag. Er det reedventiler som må justeres? Tips og råd mottas, så blir beskjedene overbringt til han. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 12.August.2024 Link til dette innlegget Svart 12.August.2024 Jeg har en slik motor som jeg tror yter 15 hk. Så jeg kan bekrefte at det går, men jeg kjøpte den slik, så jeg vet ikke hva som er gjort. Spjeldet bør helt opp og fortenning på maks ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 13.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2024 Innspill fra noen andre? ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.August.2024 Link til dette innlegget Svart 14.August.2024 Om @J-Å nummeret på sin forgasser så kan du sammenlikne med din brors. Reed justering er kun aktuelt på Yamaha 9.9 2T Ikke skru på skruer dere ikke vet nok om, men juster slik at spjeldet ligger tilnærmet horisontalt. Husk at det er tumgangsskruen som SKAL holde spjeldet i tomgangsposisjon, IKKE gasswire. Det skal være slakk på wire. Takk for flott trådtittel, god beskrivelse og gode bilder Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 20.August.2024 Link til dette innlegget Svart 20.August.2024 Her er det jeg kan finne på forgasseren: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.