tom Cognac Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Hekri skrev 13 minutter siden: "Alt er da mulig - ell'?" Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
tom Cognac Svart igår klokken 19:39 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 19:39 I dag fikk jeg de nye putene til forpiggen i båten, Inger Helen har gjort en fantastisk jobb Bilder kommer Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
tom Cognac Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Da er jobben med forpiggen ferdig, Inger Helen leverte en utmerket jobb med å sy både sitteputene og ryggputene, og jeg monterte ryggputene i dag. Nå er jeg ganske fornøyd. Og som byggmester Reidar Berg sa når han bygde garasjen min: " Nå gjenstår bare resten!" Nå er tanken å rive ut gammel, skitten og falmete skrogkledningen ute og lime på BT's ewa-teak, gi det det samme uttrykk som jeg har i forpiggen (Skumgummi og stoff er kjøpt i Fr.stad: (https://stua.no/), hvis det er av interesse kan jeg formidle kontakt til Inger Helen) - sitteputene ble levert i går. Her er 3 av 5 ryggputer montert. Synes dette ble ganske flott. Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.