Hulda Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Sludder. Jeg er er i bedre form nå enn da jeg var 28. Da var var ekstremt undervektig, syklig stresset og fysisk svak. Nå er jeg gammel, gretten, lett overvektig og tar 20 pushups på en god dag. Ikke sånn med arma rett ut, men med hendene under skuldrene. Stønner planken i to minutter, kjedelig. Går på trynet inni skauen så det smeller, banner, snørrer, krabber meg opp og fortsetter. Smører med whisky. Bullshit :-) Link to post
tobixen Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Jeg hadde en gjest i dag som kalte meg "young man". Det er en stund siden sist jeg hørte dét :-) Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
lr-80 Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden tobixen skrev 39 minutter siden: Jeg hadde en gjest i dag som kalte meg "young man". Det er en stund siden sist jeg hørte dét :-) Jeg vant Knut Frostads vandretrofé for yngste fullførende shorthand-skipper ved fjorårets Skagen Race. Nesten som å bli avkrevd leg. på polet. (De andre var nok igjen i Smögen…) Link to post
Glenfiddich Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Glenfiddich skrev On 13.5.2025 at 16.20: Jeg valgte å ikke krysse noen av dem, ved å sette kursen sør-sørvest kan man snike seg utenom disse sonene, og så seile langs land. Som tidligere antydet liker jeg og svensken å velge ulik taktikk for å vinne, og min taktikk var å gå nærmest mulig TSS-en. Da jeg var i posisjon til å sneie hjørnet kom det susende en polizei i superfart rett mot min posisjon, og jeg ser to sannsynlige årsaker: de forventet å kunne bøtelegge noen eller de bruker samme navigasjonstaktikk. Jeg vant forøvrig over svensken med en knapp halvtime fra Helgoland til Nordeneye. Han valgte en tryggere rute og tapte på det. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn