Maika Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden @Glenfiddich, du er i 40-årene? En i 40-årene som beskriver hvordan man blir forelsket i tenåringer, og hva man gir dem av rusmidler, høres ut som noe som folk skriver om på de mørkere sider av internett. Hvis du ikke forstår dette, så er det altså sånn at en så ung person ser på deg som en voksen, selv om du ikke føler deg sånn. Tenåringen har nok ingen "romantiske" tanker om deg, hun tenker nok kun at du er en hun føler seg trygg på og er en hun kan stole på, altså tilsvarende slik barn burde kunne oppleve sine foreldre og andre voksne. Ikke utnytt den tilliten til noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Jeg setter pris på ærlige beretninger, selv om de går på tvers av hva "moralpolitiet" måtte mene. Det er fullt lovlig og naturlig å bli forelsket i en ungjente, uansett egen alder, det er først dersom man forsøker å pushe det eller utnytte tillit at det blir potensielt umoralsk. Dersom noe skulle skje, så gjør aldersforskjellen at mange vil finne det umoralsk eller usmakelig, men det er fortsatt fullt lovlig, og det er ikke helt uvanlig at varige forhold oppstår på tross av store aldersforskjeller. Det er kanskje litt uheldig at en "gubbe" gir en ungjente på atten år (lovlig) narkotika eller sjenker henne full, men fortsatt ikke ulovlig. Så ser jeg jo også en vesensforskjell på om en gubbe doper ned en ungjente uten hennes viten og samtykke og med farlige intensjoner (og uten å "blogge" om det på internett), versus å anbefale ungjenta å ikke ta for mye, og å pent hjelpe henne med å finne veien hjem dersom hun har behov for dét. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Glenfiddich Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Når det gjelder akkurat å by på den weed-gummien så var det noe jeg helst skulle ha ugjort, men der synes jeg også at skylden må deles mellom meg og henne. Dessuten tror jeg ikke at denne jenta ville følt seg trygg rundt en gammel gris, langt mindre kalt ham bror. Forøvrig er det fint å se at folk vil at man skal oppføre seg som folk. I dag har svensken reist videre. Kjæresten har en dato å forholde seg til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.