Skippern10 Startet 28.August Del på Facebook Startet 28.August Jeg har en båt med Volvo Penta KAD44. På den ene motoren så får den unormalt høyt turtall når jeg setter den i reverse, ca 1000 rpm. Tidligere gikk den på tomgangshastighet. Dette er ikke er stort problem, men ønsker å finne ut av det. Er det noen som har opplevd samme feil? Motor virker helt fint ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 28.August Del på Facebook Svart 28.August Er det sånn at turtall øker idet du setter den i gir? Regner med du har elektroniske hendler? Du kan i så fall prøve en kalibrering av spakene. Mest sannsynlig er den litt off. Sitér dette innlegget Link to post
Skippern10 Svart 29.August Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August Ja på den ene motoren øker turtall når jeg setter den i gir bakover. Det merkelige er at det kun er slik når motor er varm. Det er elektroniske spaker og jeg har kalibrert dem nylig, men det ble ingen forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.