Swingswong Posted August 28, 2024 Share Posted August 28, 2024 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Seadoo Trixx 2 up. Det ligger en del på Finn, men lurer på om det kanskje er mest fornuftig å vente? Nå er sesongen uansett slutt. Tenker enten en helt ny 2025 eller en fornuftig priset en gang etter 2016. Skulle helst hatt dock og henger, men er ikke et absolutt must. Kjøper man brukt følger det ofte med henger, men skjeldnere dock. Har aldri sett på slike fartøy tidligere så aner ikke noe hvordan prisene påvirkes av sesongen. Innspill? Quote Link to post
andersb Posted August 29, 2024 Share Posted August 29, 2024 billigst på høsten vanligvis, men markedet går jo stadig nedover.. dilemma jeg hadde kjøper på min vannscooter på høsten, han signerte kontrakt etc, men kom aldri penger, og ville plutselig ikke kjøpe likevel etc. solgte den for 25k mer på våren med MASSE interesse Quote Link to post
Swingswong Posted August 29, 2024 Author Share Posted August 29, 2024 Takk for svar. Så langt har jeg forstått at en 2 er mer leken enn en 3 og at man bør anskaffe seg en nyere enn 2016 fordi om splines til drivverket blir dårlig må hele veiva byttes. Quote Link to post
762mm Posted August 30, 2024 Share Posted August 30, 2024 Swingswong skrev for 14 timer siden: Takk for svar. Så langt har jeg forstått at en 2 er mer leken enn en 3 og at man bør anskaffe seg en nyere enn 2016 fordi om splines til drivverket blir dårlig må hele veiva byttes. Hadde ikke rørt Seadoo vannskuter, gå for Yamaha hvis du ikke liker enorme uforutsette regninger, google is your friend Quote Link to post
Swingswong Posted August 30, 2024 Author Share Posted August 30, 2024 Yamaha blir dessverre for tung. Har ikke hørt mye negativt om Spark dersom den blir vedlikeholdt Quote Link to post
dennrick Posted August 30, 2024 Share Posted August 30, 2024 Vi kjøpte vår første Seadoo Spark i 2014, da eldstemann var 14. Han har tatt hobbyen til å bli butikk, og driver nå Vannscooter Service AS i Drammen. Du finner de på Facebook og via google. Hils fra meg, og så tipper jeg han kan gi deg noen råd. Quote Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision (Båtplass på Tjøme) Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.