Jump to content

Kjøpe vannscooter nå eller vente til våren?

Swingswong

Recommended Posts

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Seadoo Trixx 2 up. Det ligger en del på Finn, men lurer på om det kanskje er mest fornuftig å vente? Nå er sesongen uansett slutt. Tenker enten en helt ny 2025 eller en fornuftig priset en gang etter 2016. 
Skulle helst hatt dock og henger, men er ikke et absolutt must. 
Kjøper man brukt følger det ofte med henger, men skjeldnere dock. 
Har aldri sett på slike fartøy tidligere så aner ikke noe hvordan prisene påvirkes av sesongen. 
Innspill?

billigst på høsten vanligvis, men markedet går jo stadig nedover.. dilemma 

jeg hadde kjøper på min vannscooter på høsten, han signerte kontrakt etc, men kom aldri penger, og ville plutselig ikke kjøpe likevel etc.

solgte den for 25k mer på våren med MASSE interesse 

Swingswong skrev for 14 timer siden:

Takk for svar. 
Så langt har jeg forstått at en 2 er mer leken enn en 3 og at man bør anskaffe seg en nyere enn 2016 fordi om splines til drivverket blir dårlig må hele veiva byttes. 

Hadde ikke rørt Seadoo vannskuter, gå for Yamaha hvis du ikke liker enorme uforutsette regninger, google is your friend

Vi kjøpte vår første Seadoo Spark i 2014, da eldstemann var 14. Han har tatt hobbyen til å bli butikk, og driver nå Vannscooter Service AS i Drammen. Du finner de på Facebook og via google. Hils fra meg, og så tipper jeg han kan gi deg noen råd.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...