Thomas_h Startet 29.August Del på Facebook Startet 29.August Båter i Sjøen åpnet i dag, og for oss som ikke får deltatt hadde det vært kjekt med litt info og oppdatering om det er noe spennende, og hva dere tenker om messen. https://baterisjoen.no/ @sap_2000 har vel nevnt at han flytter inn der, og jeg er sikker på at det er flere som skal innom. Bilder, videoer eller reportasjer fra medlemmene hadde vært kjekt. Ellers kan det nevnes at de som har båtmagasinet får bilettene gratis. Fikk også invitasjon fra en rekke båtforhandlere. Det er vel nesten unormalt å betale seg inn på disse messene. Denne uken og helgen er overbooket, så sansynligheten for at jeg kjører 1000km for å delta er veldig liten, men om dere skriver gode rapporter (eller at jeg vinner i lotto) så er ingenting umulig. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 30.August Del på Facebook Svart 30.August Jeg var innom i går ettermiddag. Veldig lite folk på det tidspunktet, men så var været ikke det beste tidligere på dagen. Hadde ikke så god tid, men fikk krabbet rundt i nye Windy Huracan som slo meg som veldig bred og flat. Må si jeg har mer sansen for eldre Windy 🙄 Rakk også innom Askeladden C97 som var en spennende sak med akterkabin og bowrider-aktig fordekk. Veldig godt utnyttet plass etter mitt syn. Ellers tilbrakte jeg litt tid i en Ibiza 811 som er litt på radaren min for tiden mtp eventuell "ny" båt i fremtiden. Årets modell kan skilte med større stikkabin enn tidligere modeller, men det er fortsatt temmelig trangt inni der. Til slutt var jeg innom Sandøy Båtdekk sin stand for å følge opp en bestilling jeg har lagt inn på ny flexiteek til badeplattformen. Fint å kunne kjenne på vareprøver og fikk demonstrert "revitalisering" med sandpapir. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Eramar Svart 30.August Del på Facebook Svart 30.August Har heller ikke mulighet til å dra dit i år. Litt synd for jeg er spent på å se den nye Hanse 360. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 30.August Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August HiWard skrev for 2 timer siden: innom i går ettermiddag. Takker for god rapport fra messen. Håper på flere. Men ser overskriften i tråden har endret seg automtisk. Ikke opplevd før, men muligens admin ikke var helt fornøyd med orginal overskrift😉 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.