Honduras Startet 31.August.2024 Link til dette innlegget Startet 31.August.2024 Jeg har på nytt pådratt meg ei gammel snekke, denne gang med en FM D3 motor. Selv med dekomp åpen er den tung å starte med sveiv. Og litt skummel. Så jeg tenker å montere en Dynastart. Noen som har en D2/D3 med dynastart og kan legge ut et bilde eller to av braketten slik at jeg kan forsøke å skaffe/lage noe lignende? Eller har du noe liggende på hylla? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Faxen Svart 1.September.2024 Link til dette innlegget Svart 1.September.2024 FM d3 dynastarter - Søk (bing.com) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Honduras Svart 2.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2024 Takk for linker, men dessverre ikke så mye om hvordan man kan feste en dynastart på en D3. Er ikke så mange steder man kan skru fast ting slik jeg ser. Det skal helst også se noenlunde ryddig ut. Har egentlig ikke lyst til å bruke sylinder eller veivhusboltene, og da er det litt mer vrient Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Fantino Svart 2.September.2024 Link til dette innlegget Svart 2.September.2024 Denne tråden har har et eksempel som ser hjemmesnekret ut men er vel annen motor? Denne FB gruppa som er startet for 20 timer siden og har en(!) medlem 😁har et bilde som kanskje er interessant. Er sikkert adm som har lagt det ut og kanskje tar han noen flere bilder til deg? https://www.facebook.com/share/p/auXqtEFkPFnBcTj7/?mibextid=K35XfP Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2024 Den første var ikke så enkel å få noe ut av, men den siste der er en C2, som er lillebror til min D3. De er ganske like, jeg har faktisk en C2 med sprukket kjølekappen liggende under benken i garasjen. Nå er ikke jeg på FB, men får se om jeg kan få kontakt med ham på et vis. Skulle gjerne hatt et par nærbilder av selve braketten og innfestingen, for det ser ut som dette kan fungere. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.