Jump to content

FM D3, erfaringer og bilder med dynastart

Honduras

Recommended Posts

Jeg har på nytt pådratt meg ei gammel snekke, denne gang med en FM D3 motor. Selv med dekomp åpen er den tung å starte med sveiv. Og litt skummel.
Så jeg tenker å montere en  Dynastart. Noen som har en D2/D3 med dynastart og kan legge ut et bilde eller to av braketten slik at jeg kan forsøke å skaffe/lage noe lignende?

Eller har du noe liggende på hylla?

Takk for linker, men dessverre ikke så mye om hvordan man kan feste en dynastart på en D3.

Er ikke så mange steder man kan skru fast ting slik jeg ser. Det skal helst også se noenlunde ryddig ut.

Har egentlig ikke lyst til å bruke sylinder eller veivhusboltene, og da er det litt mer vrient

IMG_5598.jpg.baf15021fd5bfedecd70531c140a1925.jpg

Den første var ikke så enkel å få noe ut av, men den siste der er en C2, som er lillebror til min D3. De er ganske like, jeg har faktisk en C2 med sprukket kjølekappen liggende under benken i garasjen. Nå er ikke jeg på FB, men får se om jeg kan få kontakt med ham på et vis. Skulle gjerne hatt et par nærbilder av selve braketten og innfestingen, for det ser ut som dette kan fungere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...