Jump to content

Hente 28 fot uten motor Horten-Fredrikstad, slepe eller montere påhengsmotor?

SVJupiter

Recommended Posts

2 hours ago, El barco de Sol said:

Du har fått mange gode tips. For mange år siden hadde jeg påhengsmotor på 31 fots seilbåt. Uten seil og i bølger var motor vekselsvis over vann og under vann. Hva med å ta båten på lastebil?  Trygg transport og er vel ikke veldig kostbart?

Lastebil transport er dyrt.  En kompis kjører kranbil. fikk beskjed at det ble over det dobbelte fra Tromsø til Trondheim i forhold til båttransport.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Jeg har bare slepet ei VG-jolle i 25 knop fra Tjøme til Fredrikstad, men det gikk mye raskere enn det hadde tatt å rigge påhenger :cool:

Jeg ville nok ha satset på slep, særlig hvis du har en båt som kan marsje i 10-12 knop. Da er det ikke så allverden langt over fra Horten til Moss, og så tusle nedover til Fredrikstad.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...