Sealord Startet 12.Januar.2006 Del på Facebook Startet 12.Januar.2006 Jeg er i ferd med å lage meg et nytt instrumentpanel til båten. Jeg har gjort dette før og er rimelig kjent med de elektriske utfordingene. Problemet er imidlertid (nå som før) å få fatt i merker (labels) med skrift til de forskjellige bryterne. Jeg kan selvfølgelig bruke en sjablong og skrive tekst, men jeg hadde håpet å få til en mer proffesjonell layout. Har noen tips om ferdigkjøpte labels? Sealord Sitér dette innlegget Link to post
Tittin Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Det finnes mange forskjellige typer brytere til slikt. Noen med bilder, noen med tekst! Kan du ikke bruke slike? Sitér dette innlegget Link to post
Sealord Svart 12.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Hele prosjektet er basert på de bryterne jeg har. De er litt spesielle. De har ikke tekst så teksten må stå ved siden av bryterne. Derfor trenger jeg skrift/merker/labels. Sealord Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 På bokhandler får du kjøpt masse forskjellige skrifter til å lime på.. Eller du kan gå innom noen som lager bildekos osv. og få kuttet ut det du trenger i mange forskjellige farger og kvaliteter. Jeg valgte krom på mitt inst.panel når jeg lagde dette, Denne filmen er jo bergnet på utebruk og holder leeeenge. Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Homer Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 (redigert) Jeg kjøpte slike klistremerker for ett år siden her http://www.bryggan.nu/. Kommer på ett A5 ark med masse ulike symboler. Kostet vel 20 -30 kr eller noe. Man kunne ikke skrive på dem. Fargen var svart, materiale plast. Redigert 12.Januar.2006 av Homer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.