mnj0909 Startet 12.September Del på Facebook Startet 12.September Lurer på om noen har gode forslag til steder der man kan vinterlagre en 20 fot snekke. Må være et sted med kran og trenger ikke være under tak. Har idag båten stående på den lokale havna og er litt lei av dårlig service og tenkte at det kanskje var alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 12.September Del på Facebook Svart 12.September Du kan jo prøve Bernt Ove Havnebakken på Årø i Sandefjord hvis han holder på fortsatt. Veldig fornøyd. Hadde snekken min der tidligere før jeg byttet til et sted i Oslo. Var hos ham inntil 2017. Han hadde tlf 90019844. Han er veldig fleksibel med tider inn og ut. Du setter båten etter avtale på bryggen hans. Han bestiller kranbil som gjerne tar flere båter helt lokalt. Han har enkle trestativer han setter båten på og spyler båten. Du gjør resten. Han bor rett ved. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.September Del på Facebook Svart 12.September Du kan jo prøve Pluggenhavn.no i Horten. Du trenger kranbil. Jeg tror du må være medlem. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.