Konas båt Startet 14.September.2024 Link til dette innlegget Startet 14.September.2024 Har to typer grease liggende. Hvilken er best når eg skal montere inn igjen pakkboksen? Denne fra Maritim. Rød på farge. Og Denne som eg er litt usikker på om kom med båten. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 14.September.2024 Link til dette innlegget Svart 14.September.2024 Begge kan utmerket godt brukes,den øverste ville jeg valgt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.September.2024 Link til dette innlegget Svart 14.September.2024 Jeg ville gått for den nederste. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Konas båt Svart 15.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2024 Så det er egentlig ett fett hvilket fett. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.September.2024 Link til dette innlegget Svart 15.September.2024 Konas båt skrev 52 minutter siden: er egentlig ett fett hvilket fett Ja, siden argumentene er så sterke😄 Selv har jeg brukt universal grease i fettkoppen til gamle Sabber, Marnaer og Sleipnere, mest fordi det var dette som ble brukt før og som ble anbefalt av motormekanikeren der jeg jobbet og av bestefaren min som jobbet på Wichmann (og hadde båter med slikt hele livet). Nå er jo dette relativt saktegående motorer, så forskjellen mellom dårlig fett og supergodt fett har gjerne mindre betydning. Hvis utviklingen har gått videre i fettbransjen vil jeg tro det finnes bedre egnede typer beregnet for pakkbokser for mer hurtiggående motorer, men om det har mye å si i praksis er en annen sak😊 Sitér dette innlegget Link to post
Konas båt Svart 15.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2024 Da falt valget på den øverste fra Multi Marine. Fin farge. Yeah Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.