Rmoi Startet 20.September Del på Facebook Startet 20.September Hei Jeg har et par riper i 3m folien som er originallevert på min XO båt. XO nytter ikke å ringe til så ingen hjelp der. Noen som vet om firma som selger små rep ark med folie eller annen fyllmasse som kan se bra ut? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.September Del på Facebook Svart 20.September 31 minutes ago, Rmoi said: Hei Jeg har et par riper i 3m folien som er originallevert på min XO båt. XO nytter ikke å ringe til så ingen hjelp der. Noen som vet om firma som selger små rep ark med folie eller annen fyllmasse som kan se bra ut? Virker som XO ikke er noe å satse på! ser kult ut men ikke så mye positive erfaringer m båtene virker det som. Er det heller ikke noe service å få fra Forhandler/verft så frister det lite! Rekner med alle som driver med foliering av bil og skilter kan hjelpe deg med å scanne til riktig farge Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ND4SPD Svart 20.September Del på Facebook Svart 20.September Jeg hadde samme på en båt jeg hadde. Da kjøpte jeg bare noe som heter plastidip. Det er en slags gummi folie på sprayboks. Fant en farge som liknet og sprayet på. Den er veldig enkel å fjerne igjen v. behov. Du kan også få kjøpt malings bokser med samme type lakk slik at du kan pensle det på. De selger også folie på diverse bilrekvisita forhandlere. Kan kjøpe en rull og kutte til riktig form og lime på. Det så greit ut med slik plastidip eller gummilakk som det også heter, men jeg endte opp med å fjerne all folien til slutt. Syns det så mer clean ut. 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Rmoi Svart 20.September Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September Xo er jeg kanonfornøyd med. Så båten kan jeg anbefale, men å få fatt i XO er heilt håpløst. Dog kjappe svar fra forhandlere i Norge takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.