Ungdomsfiskar Startet 21.September Del på Facebook Startet 21.September Hei, eg skal fiskeregistrere sjarken min. Det er ein Carat 22 combi sjark. Og for å få det igjennom må eg ha ein byggebekreftelse på fartøyet, men det har ikkje eg. Nåken som har eller kunne ha hjelpt meg med og skaffe? eller har informasjon som eg kunne ha brukt i byggebekreftelsen. - Hilsen ein ungdomsfiskar Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Informasjon fra Sjøfartsdirektoratet: Byggebekreftelse Skjema for byggebekreftelse: ks-1255b-byggebekreftelse-for-fiskefartoy-6-8-meter.pdf (sdir.no) Ut fra skjemaet så må byggebekreftelsen med tilhørende sjekkliste utstedes til den aktuelle båten av båtbygger eller kompetent firma/person som bekrefter at båten tilfredsstiller gjeldende krav. Hvis ikke båtbyggeriet eksisterer så må du kontakte konsulent eller godkjent foretak som kan hjelpe til med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.