Sebbadebba Startet 7.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2024 Hei dere, Lurer på om man få tak i ett nytt undervannshus til en Yamaha 40hk HEO fra 1987. Den jeg har, har en er knekt på cirka 2cm lengde. Er det mulig å få tak i ett nytt? Sparepart: 6H4-45301-00-EJ Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2024 Sebbadebba skrev for 3 timer siden: Den jeg har, har en er knekt på cirka 2cm lengde. Det der skjønte jeg ikke. Hva er knekt? Hvis det er finna så er det mulig å sveise opp. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ivar Svart 8.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 bilder..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sebbadebba Svart 8.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 Her kommer bildene, er det mulig å reparere? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 8.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 Sprekken går ikke lengre på undersida? Da tror jeg at jeg hadde gitt f… Det er vel ikke noe strukturelt i den enden? Sitér dette innlegget Link to post
Sebbadebba Svart 8.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 Har ikke peiling om det er strukturelt ... noen nevnte at dette kunne sveises ... støpt aluminium kan vel ikke sveises eller? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 Sebbadebba skrev 37 minutter siden: støpt aluminium kan vel ikke sveises eller? Jo. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
pipe Svart 8.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2024 Sebbadebba skrev for 4 timer siden: støpt aluminium kan vel ikke sveises eller? I ungdommen satte jeg bakke rekord i sykehusbakken i Tønsberg med en BMW. Bunnpannen av aluminium sprakk men den ble tatt av å levert inn på VBK i Horten som sveiset den, Ble helt strøken igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.