Mastiff Startet 11.Oktober Del på Facebook Startet 11.Oktober Jeg tenker på sånt som "sailing vessel", "dredging" og så videre. Jeg hjelper med å gjøre et sjøkart til norsk (GaladrielMap, kjekt fordi man kan sette det til å laste ned kartblad og bruke det offline), og der er det en av tingene som skal oversettes. Det hadde vært greit å få det riktig hvis det fins en betegnelse på det. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.Oktober Del på Facebook Svart 11.Oktober Om du ser på Kystverket sin NAIS vil du finne at de har oversatt status også på utenlandske skip Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.Oktober Del på Facebook Svart 11.Oktober https://nais.kystverket.no/aisstream/230028680 Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 11.Oktober Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober Takk, jeg ser det. Men fins det en liste som viser de forskjellige? Det er ikke alle skipstypene jeg kan lete rundt og finne, det vil iallfall ta mange timer. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 11.Oktober Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober Å, glem det! Jeg fant det, det sto under filter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.