subwoofer Startet 16.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2024 Skulle ha av propellene i dag, og siden jeg ikke har gjort det før prøver jeg å være sikker på at jeg ikke vrir i stykker noe. Det er riktig at begge mutterne går samme vei, altså rechts-gjenger? Hvor mye må jeg regne med å ta i før den slipper, bøyde tverrstaget på eBay-verktøyet i første forsøk, men det mistenker jeg er laget av marsipanmetall. Får finne en passende pipe å sveise inn i enden på verktøyet så jeg kan bruke 1/2’’ latmann evt muttertrekker for å løsne. Link to post
bergie Svart 17.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2024 Jeg har samme drev på min båt. Jeg mener at begge mutterne går samme vei. Jeg har ikke plundret med dette de gangene jeg har demontert propellene. Har ikke måtte bruke mye kraft på å løsne mutterne. Jeg har brukt en latmannsarm (ca 50 cm lang, tenker jeg), men har ikke hatt behov for å legge mye krefter på den. Fremre mutter skal være dratt til med 60 nm. Bakre med 70 nm. Skal ikke sitte veldig hardt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn