TDV Startet 17.Oktober Del på Facebook Startet 17.Oktober Hei Nylig kjøpt og stolt eiger av 2014 P66 med DF140. Ønsker å montere stålpropell Noken her med P66 og stålpropell? Størrelse om noken har prøvd. Kommentar fra moderator: Tittelen, som var "P66 Stålpropell anbefalinger?", er redigert av moderator. Alle må vennligst gjøre seg kjent med reglene før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.Oktober Del på Facebook Svart 17.Oktober hva slags propell har du nå og hva gir den av turtall/fart? Virker som at det er temmelig vanlig at disse motorene kjøres med propell som er for stor for båten Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
abbor Svart 17.Oktober Del på Facebook Svart 17.Oktober Disse Suzuki motorer funger best med original Suzuki stålpropell, spesielt på litt tyngre båter som din. Jeg har 3x14x20" på min Antares 650, antar du skal ha en propell med omtrent samme stigning. Hvis du ikke får tak i original Suzuki i Norge så er denne PowerTech propellen tilnærmet identisk. De kan skaffe 19 og 21" også, men de får du ikke returnert. https://www.winrace.no/staal/powertech-lnt-3-bl Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 18.Oktober Del på Facebook Svart 18.Oktober Jeg kan støtte @abbor i at de har gode propeller der. Jeg kjøpte min firebladers der til en "feilgiret" (eldre modell) undervannshus da jeg måtte bytte etter nærkontakt med en tømmerstokk. Det tok en halv evighet å finne riktig propell, men da den satt, så satt den skikkelig. Jeg er veldig glad i firebladers, både på aksellerasjon og ikke minst svingegenkaper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.