Svein Posted October 26, 2024 Share Posted October 26, 2024 Hvilken årgang og utgave er dette drevet? Håper noen kan hjelpe meg med identifisering. Hvor står merkingen? Quote Link to post
Sjøvind Posted October 26, 2024 Share Posted October 26, 2024 Se om ikke det er en merkeplate med type/modell oppe rett bak drivknutebelgen. Lettere å se når drevet er trimmet ned. Produksjonsår er gjerne preget inn i godset, husker ikke hvor dessverre. Quote Link to post
Svein Posted October 26, 2024 Author Share Posted October 26, 2024 Ser ut til at merket er fjernet/ramlet av. Quote Link to post
Bellil Posted October 26, 2024 Share Posted October 26, 2024 Mener jeg har sett pregingen på den delen som festes i skjoldet Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
3600 Posted October 26, 2024 Share Posted October 26, 2024 Det ligner meget et DP-E Quote Link to post
Bellil Posted October 27, 2024 Share Posted October 27, 2024 Her ser du hvor det står på mitt DP-E som nok er noe nyere enn ditt ? Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Sjøvind Posted October 27, 2024 Share Posted October 27, 2024 Ser ut som merkingen er borte ja. Enig i at det ligner veldig på DP-E, men «de» sier jo at 290 og DP-E er veldig like. Det finnes en del dokumentasjon og plansjer på nett som kanskje kan hjelpe deg, bl.a i dokumentarkivet her inne. Quote Link to post
Recommended Posts