jørn Startet 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2024 Fiskestangholderne som er montert på båten har ingen bunn, dette gjør at regnvann kommer ned i bunnen av båten. Noen tips om hvordan tette enden på disse? Virker være en rimelig fet plasttype. Røret har innvendig dim på 41mm. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Ideelt sett burde det vært en gummipropp til å stenge på toppen. For om det stenges av i bunn blir jo røret stående fullt av vann. Og slike gummipropper må være festet på en eller annen måte, ellers forsvinner de som dugg for solen. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Eksempel her https://www.watski.no/fiskestangholder-dekkmontering-svart-11mB5 Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Det ideelle vil vel være å få koblet på en dreneringsslange nederst. Hvis en kan finne en løsning for å føre dreneringen ut, uten å lage et nytt lekkasjepunkt. En tanklufter kanskje ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Jeg hadde løst dette problemet med å dreie en propp av POM (plast) med en litt tykk O-ring og dyttet den i hullet når stangholderen ikke er i bruk. Proppen ville jeg laget et hull i og sikret den med en snor slik at den henger klar til bruk Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jørn Svart 27.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Takker og bukker. Flott med lenkene til nye. Ingen upris for nye med lokk, så da går jeg nok for det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.