sverre bendik Startet 28.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2024 Hei. ønsker å trekke om puter og seter i min Nidelv 26, men finner ikke ut hvordan jeg demonterer den buede ryggen. båten er en 85 mod med orginalputer som begynner å bli noe slitt. er takknemlig om noen kan hjelpe meg. mvh Sverre Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 29.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2024 Er ikke den skrudd mellom pølsene tro? Er vel ca 17 år siden jeg byttet puter på Nidelv 26 men.. Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Du må desværre in bag fra fra agterkahyt, det er et )#%/€#&)(€%= Nidelv monterede puderne FØR de satte top og bund sammen… Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.