FM 8-12 Startet 1.November.2024 Link til dette innlegget Startet 1.November.2024 Hva er Hvalers vakreste skjærgård, ikke havn. Gjerne også smått beskyttet. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Merkelig spørsmål, hva er det egentlig du ønsker svar på? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Jeg skjønte heller ikke dette her. Mange fine plasser her på Hvaler, men skjønte ikke hva du er ute etter. Gravningesund. Romsundet og Skjelsbosund er flotte plasser å kjøre gjennom. Er du ute etter fine uthavner blir det andre tips. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars Hansen Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Jeg stemmer på vår favoritt Tisler? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Lars Hansen skrev On 2.11.2024 at 22.26: Jeg stemmer på vår favoritt Tisler? Vis hele sitatet Hysj! ??? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars Hansen Svart 3.November.2024 Link til dette innlegget Svart 3.November.2024 Komodo skrev On 2.11.2024 at 22.29: Hysj! ??? Vis hele sitatet Ser at jeg skrev feil, dra for all del ikke til Tisler, værhardt og fælt. Mente Ballen på Singløya, der er det flott? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 3.November.2024 Link til dette innlegget Svart 3.November.2024 Tordenskjoldbukta Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.