Skibsplast 15 HT Startet 4.November.2024 Link til dette innlegget Startet 4.November.2024 Hei, har en skibsplast 15 ht som jeg gjerne ønsker å montere vindusviskere på. Har fra før en hellefiskeren med vindusviskere og har fått erfare at det er en tendens med dugging på vinduet på insiden. Er det noen som har noen tips til vindusviskere som visket både på utsiden og insiden? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 Da må du nok lage noe selv. Dette har jeg aldri hørt om at det finnes Sitér dette innlegget Link to post
Dalurfjall Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 Roterende klarsiktrute? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/vinterprodukter/kupevarmere/kupevarmer-12-v-2000041879 https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/12-v-tilbehor/vifter/varmevifte-619243/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6ZS1vtfDiQMVHBmiAx3X0AVLEAQYAiABEgIF1PD_BwE&gclsrc=aw.ds Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 Bruker en ovn tilsvarende Jula sin i Fairline 38 Targa, og kan bekrefte at den produserer varme/sirkulasjon tilstrekkelig til å holde unna dugg på kjøredager med regn og lukket båt. Utrolig nok! 👌 Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 .. og ikke å forglemme å ta noen dråper Zalo på en fille og tørke over vinduene. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.November.2024 Link til dette innlegget Svart 5.November.2024 Zalo trikset fungerer faktisk helt fint. Jeg for min del pleide å ha et par telys stående på en slingreduk under vinduenenår jeg gikk med kalesjen oppe, fungerte utmerket det også. Nå har jeg ikke hatt kalesjen på båten de siste 10-11 årene, så da ser jeg bare over vindskjermen i stedet. Enda enklere;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skibsplast 15 HT Svart 5.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2024 Takk for gode svar😁 Da blir det nok innkjøp av kupévifte og en rens med zalo av vinduene😎 Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 5.November.2024 Link til dette innlegget Svart 5.November.2024 https://stroem.no/butikk/roterende-vindu-med-300-mm-utsyn-60w-motor/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
fs Svart 5.November.2024 Link til dette innlegget Svart 5.November.2024 Roterende vindu... På en Skibsplast 15 🤪 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 5.November.2024 Link til dette innlegget Svart 5.November.2024 Skibsplast 15 HT skrev for 3 timer siden: Da blir det nok innkjøp av kupévifte Er ikke noe god fix for de er bare på 150w så ikke forvent deg all verden av de. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 steib skrev On 4.11.2024 at 23.13: Bruker en ovn tilsvarende Jula sin i Fairline 38 Targa, og kan bekrefte at den produserer varme/sirkulasjon tilstrekkelig til å holde unna dugg på kjøredager med regn og lukket båt. Utrolig nok! 👌 Ja helt utrolig! Hos meg gikk den rett i søpla. Helt ubrukelig. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 Disse ovnene er kurante til å fjerne is på innsiden av rutene. Har brukt min ene i flere år nå med hell🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 7.November.2024 Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 Jeg har det problemet iblant på min båt, men bare når vi skal ut. Så jeg har montert en manuell Jordan-vindusvisker. Billignaler har en tendens til å bli så stive i kulda at de ikke funker om vinteren, iallfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.