Mastiff Startet 6.November.2024 Link til dette innlegget Startet 6.November.2024 Jeg mener den typen blant annet Felleskjøpet selger. Jeg har et par stykker der tønna og lokket er like gode, men låseringen har rustet så den knekker. Altså noe sånt: Jeg vil gjerne fortsette å bruke plasten, jeg er litt miljøekstremist på det området. Jeg hater å kaste noe av plast som fremdeles kan brukes. Link to post
Komodo Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 Hvilken diameter har denne? Har et slikt strammebånd til overs. Det er riktignok ikke galvanisert, men ser ut som nytt. Ps; høyttalere ligger i bilen ? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bergen Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 https://www.sargruppen.no/no/produkter-utstyr-merking-for-avfall Link to post
Mastiff Svart 7.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 @Komodo Mange tusen takk for hentingen! Den dunken som er helt ødelagt, er den minste typen. 30-liter med 25 cm åpning, så jeg tipper diameteren på ringen er på rundt 30. @Bergen Takk, det ville vært flott om de solgte til private, men de selger vel bare til firmaer, tror jeg. Mine minikvanta er neppe interessante. Link to post
hanto1 Svart 7.November.2024 Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 Har du hørt med Felleskjøpet? Mulig dem kan ordne noen ekstra bånd neste gang dem bestiller inn. Selve dunken er jo evigvarende, spennbåndet er definitivt ikke laget for maritimt miljø. Link to post
Mastiff Svart 7.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 Slett ikke dumt tenkt, kanskje de faktisk kan det! Jeg får stikke innom Bondekompaniet (FK Agder/Rogaland byttet avn for noen år siden) en dag jeg er i byen. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn