Boatmad Startet 22.November.2024 Link til dette innlegget Startet 22.November.2024 Bilder er plukket ut av video jeg tok under båtløp i Arendal ca 1991-92. noen som kjenner igjen type båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Ser ut som ein ombygd Scand Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Ja Scand var typen jeg tenkte men ikke sett lignende i ettertid ? Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Boatmad skrev 13 minutter siden: Ja Scand var typen jeg tenkte men ikke sett lignende i ettertid ? Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Kanskje noen her inne kjenner til den :) Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Boatmad skrev Just now: Kanskje noen her inne kjenner til den :) Bra design på den tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Stilig Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 @dieselfan? @Knude? @Eika? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart 23.November.2024 Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Var der, så båten, men... kan ikke huske hvem som bygde forma til det modifiserte dekket. Skroget var 9200. Spør han som står oppi båten, han vet jeg har blitt for gammel og glemsk... men det var en artig tid, mange spenstige påfunn på den tiden, mange som var villige til å bruke hundrevis av timer i garasjen med å realisere sin drøm Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 23.November.2024 Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Det der er vel bare en scand patrol som er bygd som skjærgårdsjeep istedenfor hyttebåt ? Det mest spesielle jeg ser er dobbel montasje mercury Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 23.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Var det båt som var serieprodusert eller var det en ensom svale produksjon ? synes det er en fin båt :) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 23.November.2024 Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Scand patrol blei det støpt 5-6stk av, denne er nok en one of a kind, om det er en ansatt eller sjefen som ville bygge seg noe spessielt eller om det er en prototype/demo båt, det er nok ikke så lett og få løst opp i Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.