Stegg1 Startet 27.November.2024 Link til dette innlegget Startet 27.November.2024 Jeg har akkurat kjøpt meg en elektrisk vinsj av typen Rock RP5000 som jeg vil montere på en Tredal båthenger. Jeg har også monteringsbraketten som følger med vinsjen. Noen som har erfaring med montering av en slik vinsj? Jeg ser at hullene i monteringsbraketten kun sammenfaller med ett av hullene på hengeren. Er det behov for mye tilpasning/egen-produserte festebraketter? Link to post
Kallethekid Svart 28.November.2024 Link til dette innlegget Svart 28.November.2024 Hei og velkommen til forumet. Du må borre hull enten i baugstøtten på hengeren eller i monteringsplaten slik at du får tilstreklig feste. Hvor mange hull du trenger avhenger av hvor stor båt og hvor bratt rampe du bruker den på, men jeg ville anbefalt fire skruer. På bilde 1 ser det ut som om du har snudd platen feil vei samt og opp ned, men det er kanskje bare satt opp for å vise hvordan baugstøtten ser ut? Det ser også ut som om baugstøtten burde justeres en del høyere for å passe til festet på båten. Link to post
Double Weber Svart 1.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Her er min installasjon ? Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn