Viking. Startet 3.Desember.2024 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2024 Hei. Trenger tips om noen som er dyktige på rep av pulpit. Gjerne i Vestfold. Takk. Sitér dette innlegget Båt 1: Finnmaster 7600 Båt 2: Johnson 26 [seilbåt]1979 Navionics hd Europa, på Samsung 10". Galia 530 2004, Polar 20 - Marna 1977, Yamaha v4 130, Draco 17, Selco 16.5, Nordkapp 17, Rana 22 Link to post
Honduras Svart 3.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2024 Siden du skriver øst av Oslofjorden, så kan jeg tipse om Rustfritt AS i Fredrikstad. Han bygde om min pulpit fra lukket til åpen, og gjorde flott arbeid. Han har utstyr i bilen og kan sikkert møte deg i ei båthavn hvis du tøffer over fjorden Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kapteinskutelaus Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Har hørt mye godt om miretu rør og sveis i Horten. Det kan jo hende de kan hjelpe deg. Eller Sandefjord rør og industri. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart Onsdag 20:02 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:02 Gjenbruker en gammel tråd. Har vært og sett på en båt hvor det er en skade på ene siden av pulpiten. Er det noen som kan anslå ca pris på en sånn reparasjon? Og hva bør gjøres her? Tror ikke det er mulig å rette ut bulken, så det må kanskje lages en ny bit og bytte ut det som er skadet? Andre ideer om hvordan fikse? Og gjerne tips om hvem som kan reparere? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart Onsdag 23:36 Link til dette innlegget Svart Onsdag 23:36 Som nevnt over, kontakt Rustfritt AS i Fredrikstad og send ham bildene. Kjenner ikke til ham mer enn at jeg er en fornøyd kunde som fikk bygget om min pulpit. Vil anta han kapper og sveiser inn en ny bit, men hør med ham om pris osv. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
GeirFrode Svart igår klokken 07:28 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:28 Honduras skrev for 7 timer siden: Som nevnt over, kontakt Rustfritt AS i Fredrikstad og send ham bildene. Kjenner ikke til ham mer enn at jeg er en fornøyd kunde som fikk bygget om min pulpit. Vil anta han kapper og sveiser inn en ny bit, men hør med ham om pris osv. Takk for tips. Men får ikke opp noe tlf nummer når jeg søker navnet, hverken på 1881 eller gule sider. Får kun opp en adresse: Oremoveien 23 1659 Torp Er det riktig sted? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart igår klokken 07:57 Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:57 GeirFrode skrev 27 minutter siden: Takk for tips. Men får ikke opp noe tlf nummer når jeg søker navnet, hverken på 1881 eller gule sider. Får kun opp en adresse: Oremoveien 23 1659 Torp Er det riktig sted? Stemmer nok det tror jeg, og der får du jo opp en person med telefonnummer også: https://www.gulesider.no/41673949/personer Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart igår klokken 10:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:44 Ja, det er korrekt adresse/kar. Jeg kjørte min båt på henger hjem til ham, men vet han kjører rundt med verkstedbil og fikser i båthavner osv. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
GeirFrode Svart igår klokken 10:53 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:53 Supert! Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.