Traale Svart Torsdag 21:25 Link til dette innlegget Svart Torsdag 21:25 En rask tur utpå fjorden etter jobb. Fikk akkurat se solnedgangen og månen som dukket opp i øst, mens jeg vasket grønske midtfjords. 9 grader og blikk stille. Perfekt vinter ! Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart igår klokken 12:02 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:02 cptKydd skrev On 30.11.2025 at 14.20: pr nå så speller jeg i The irish Vikings, Tom & the Fortunates, Kalifornia og Punk Therapy :) bruker helt ordinære plugger kjøpt på clas ohlson men går over til in ear monitoring nå I løpet av januar. spilt siden jeg var 5 (37nå) og aldri hatt problemer med tinnitus 😅 når jeg tenker etter så er det kanskje litt rart ja 😅🥳🥁 Enda merkeligere! En punker uten tinnitus! Det er jo direkte naturstridig... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart igår klokken 13:58 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:58 Bortsett fra å være på sjøen: Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.