Swingswong Startet 9.Desember.2024 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2024 Den sorte plasten på vannskutere (seadoo spark) trenger nok noe gugge for å holde seg sort og fin. Noen som har tips til hva som er bra? Jeg ønsker ikke at den skal glatt så det er vanskelig å bruke den. Det må også tåle vann uten å bli skjoldet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2024 Polytrol burde fungere greit til dette. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Swingswong Svart 11.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Takker. Jeg er litt usikker på om jeg vil ha det på en ny scooter… Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Du kan eventuelt sjekke ut gruppa Bilpleie Norge på Facebook. Mange der med bred erfaring, også med bevaring og pleie av plastdetaljer. Mulig du finner forslag til behandling av ny plast der, ser flere anbefaler blant annet diverse nanoprodukter😊 Har brukt Polytrol med hell på slitt og (tilsynelatende) porøs plast og vært fornøyd, men enig, det finnes muligens bedre egnede behandlinger for ny plast som ikke er slitt enda. I alle fall verd å sjekke ut. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Swingswong skrev for 6 timer siden: Takker. Jeg er litt usikker på om jeg vil ha det på en ny scooter… Men så sa du heller ingenting om at det var en ny scooter da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 WD40 fungerer rimelig grei hvis man ikke vil investere i dyrt lurium. Bruker det for å få nytt liv i plast og gummi på MC Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ask Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Dersom scooteren er ny så kan det vera verdt å ta ein telefon til seljaren. Kanskje dette er ein reklamasjon? Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Spark er bygget i noe plastikk som det ser ut som det ikkje lar seg polere slik som dei meir påkostet modeler er. Dei trur eg er bygget i glassfiber Eg investerte i eit trekk til min Spark, trur det kan være smart og beskytte dem mest mulig mot sollys ellers gode tips i den YouTube snutten 👌 Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 11.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2024 Det er mulig Vannscooter Service AS kan hjelpe deg. (for ordens skyld nevner jeg at det er sønnen min som driver det firmaet) Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Swingswong Svart 12.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2024 Takker for svar! Sjekker kanalane. Trekk må nok skaffes også. Godt de trekkene er billige🙈 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.