Jump to content

Rana 17, oppussing light

Mammut1

Recommended Posts

Rana_17 skrev for 3 timer siden:

Blir dessverre, eller heldigvis, inspirert av tråden din og alt du har gjort :) 

Hehe. Ja det er ganske tidkrevande greier. Og båtpengane flyg… Det eg har gjort med denne er småtteri i forhold til enkelte andre medlemmar her inne får til, men litt av poenget var å vise at det går an å få til litt sjøl om ein er båtfersking. Det ligg an til sjøsetting til helga, og eg gler meg meir enn eg gjer til jul, bursdag, navnedag og olsok - til sammen. Om ting funkar som eg har tenkt, blir jo dette ein meget alsidig og brukandes båt for under 50 bp. 

PS: det er berre å skru ut proppane. Greitt å få tømt viss det er vatn. Ei av mine (den i baugen) er øydelagt, men ventar på ny i posten som forhåpentlegvis skal passe. 

Mammut1 skrev On 23.4.2025 at 16.56:

PS: det er berre å skru ut proppane. Greitt å få tømt viss det er vatn. Ei av mine (den i baugen) er øydelagt, men ventar på ny i posten som forhåpentlegvis skal passe. 

Har aldri prøvd meg på det, men det vil jo overraske meg om det ikke er noe vann der inne.. Mitt neste prosjekt med denne båten er å få montert lensepumpen fra biltema, som skal festes under platen. Frister å flytte batteriet under et sete, men ser for meg å bare lage en enklere løsning der jeg lager meg noe som gjør at jeg kan feste batteriet litt opp fra bunnen av det "rommet" hvor batteriet er i dag. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...