Jump to content

Vassfast fett (grease) som ikkje leier straum?

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg har ein kabel med våtkontakt. Eg har fått tips om å smørja området mellom polane med fett som ikkje leier straum.

Dette for å unngå galvanisk korrosjon på polane.

Einkvan som veit om slikt fett?

Det er ikkje store mengdene som skal til.

(Dette er til varemsystem til dykking. Altså at eg har ein vest med varmetrådar. Vesten er innanfor tørrdrakta, og batteriet er på utsida. Kabelen er for å kopla batteriet til ein vasstett gjennomføring.

Eg dykkar berre frå båt, så eg håpar dette er båtrelatert.)

kan denne være enkelt og grei?

Batteripolfettet til biltema.

Svært gode oksidasjonsbeskyttende egenskaper. 

Ekstremt gode egenskaper i lave temperaturer. 

Gir lave effekttap. 

God korrosjonsbeskyttelse, spesielt ved kontakt med sølv og kobber.

Forhindrer at det oppstår krypstrømmer.

Batteripolfett, 30 g - Biltema.no

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Ask skrev for 3 timer siden:

Dette er til varemsystem til dykking. Altså at eg har ein vest med varmetrådar. Vesten er innanfor tørrdrakta, og batteriet er på utsida. Kabelen er for å kopla batteriet til ein vasstett gjennomføring.

Dette fettet  kan du bruke Ask. Det er silikonfett, og er glimrende på alt av O-ringer du har på dykkerutstyret ellers også:

https://www.biltema.no/bilpleie/smoremiddel/bremsecaliperfett-100-ml-2000051172 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...