Roger jo Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Godt nyttår til alle på Baatplassen. Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Trawler 42 Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Godt Nytt År alle sammen. la oss håpe på godt båtvær og flott sesong Quote Hui 900 FB m/Kad43 kompressor + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Olepo Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Riktig Godt Nytt År alle sammen! Satser på tidenes sesong 2025. Vil samtidig rette en stor takk til de ansvarlige og alle medlemmene som bidrar til å drifte og opprettholde dette flotte forumet! Quote Link to post
Hekri Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Quote Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
ezach Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Godt nyttår! ??? Fikk klemt enn en liten malingsøkt i ny batteribrønn på nyttårsaften formiddag. ? Quote Link to post
tobixen Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Erfaringen min så langt er at Aker Brygge, gamlehavna i Dubrovnik og Käringön er fine steder å være på nyttårsaften, mens i Porto Rafti skjer det ingenting. Vi burde nok seilt nærmere Athen. Quote Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Pequod Posted January 1, 2025 Share Posted January 1, 2025 Godt nytt båtår! Quote Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Posted January 6, 2025 Share Posted January 6, 2025 Godt nytt år! Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
-morten- Posted January 7, 2025 Share Posted January 7, 2025 Godt nyttår alle flotte båtvenner! Gleder meg til båtpuss og ny sessong igjen snart! Håper det blir fint sjøvær for nye turer til ukjente destinasjoner! Quote Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts