Pedde Startet 11.Januar Link til dette innlegget Startet 11.Januar Slik jeg har forstått er dette en båt bygd på Draco skrog. Det er den eneste info jeg finner Noen der ut dere som har kjennskap til mere? Bygge år? Vekt? Bilder av samme båt modell? Bøylen bak ser ut som er ettermontert Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar Tror ikke det der er et Dracoskrog. Hvor mange fot er denne på? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar Komodo skrev 18 minutter siden: Tror ikke det der er et Dracoskrog. Hvor mange fot er denne på? Kansje bare litt trøtt i trynet ennå, men første skroget jeg tenker på er draco sterling Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar Eika skrev 16 minutter siden: ... første skroget jeg tenker på er draco sterling Den har jeg aldri sett så vidt jeg kan huske, men ja, det ser helt riktig ut 👍 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar Komodo skrev 2 minutter siden: Den har jeg aldri sett så vidt jeg kan huske, men ja, det ser helt riktig ut 👍 Men nå som jeg har fått på meg brillene, så er jeg ikke heeelt enig med meg selv, det er noen vinkler og en "bordgang" som ikke passer helt iforhold til sterling skroget. TS hvor lang er båten ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar .. og mangler Linge's karakteristiske steglister i baugen. Denne er nok også noe mindre tenker jeg Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
-morten- Svart 11.Januar Link til dette innlegget Svart 11.Januar Likner ikke på noen Draco. Sterling har steglister. 22 Topaz har en liknende hekk, men annen profil i baugen Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
TrikkerN Lønning Svart 12.Januar Link til dette innlegget Svart 12.Januar Hvor står båten? Sitér dette innlegget Link to post
Pedde Svart Søndag 13:26 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 13:26 Båten står på frei (kristiansund) og er 25 eller 26 fot ikke målt den Sitér dette innlegget Link to post
Pedde Svart Søndag 13:39 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 13:39 Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart Mandag 10:54 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:54 Bra V- bunn på denne, sikkert mye mykere i sjøen enn mange av dagens paddeflate utgaver. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Mandag 11:11 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:11 20 minutes ago, hanto1 said: Bra V- bunn på denne, sikkert mye mykere i sjøen enn mange av dagens paddeflate utgaver. En god del Pilothousebåter med bra V-bunn. De franske er ofte mer flate Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.