Fenris87 Startet 13.Januar Link til dette innlegget Startet 13.Januar Hei! Jeg fikk meg ny båt for halvannet år siden, en treskute på rundt 50 fot. Har hatt nok å gjøre med den når det kommer til snekring, men nå er tiden inne for å få tekniske systemer til å virke. Det satt tidligere en brent/defekt webasto varmer bak i motorrommet, og det fulgte med 2 eller 3 andre varmere i den ene lugaren. Den ene som ligger der er en Webasto Thermo Top Pro 60, og den ser ut til å være ganske ny. Er det noen som vet om det lar seg gjøre å koble opp denne på en enkel måte med bare en bryter eller to for å teste? Eller må man ha fullt ledningsnett, styringspanel og/eller can-bus styring? Google har ikke gitt meg noen gode svar! Den heter Part No 9029755J. Mvh Håvard Sitér dette innlegget 14,8 meter med malmfuru fra Kvænangen Link to post
Kweelhouse Svart 16.Januar Link til dette innlegget Svart 16.Januar Jeg vil tro at du må ha kontrollpanel og ledningsnett for å få dette til å fungere. Denne type varmer er vel mest vanlig å integrere i bil/lastebil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.