Haba Startet 16.Januar.2006 Del på Facebook Startet 16.Januar.2006 Hei. Har blitt litt i tvil etter å ha lest noen innlegg om sink og baugpropell. Båten min har en QL 250 baugpr. 2HK. Propellvingene synes å være i plast og gearhuset i syrefast stål. Har hørt det skal være sink på slike prop. , men kan ikke finne hvor den skal være. 1) Noen som kjenner til denne thrusteren og eventuell sink ? 2) Skal gaerolje skiftes og i tilfelle hvor ofte ? Hilsen Haba Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 16.Januar.2006 Del på Facebook Svart 16.Januar.2006 Hei. Har blitt litt i tvil etter å ha lest noen innlegg om sink og baugpropell. Båten min har en QL 250 baugpr. 2HK. Propellvingene synes å være i plast og gearhuset i syrefast stål. Har hørt det skal være sink på slike prop. , men kan ikke finne hvor den skal være. 1) Noen som kjenner til denne thrusteren og eventuell sink ? 2) Skal gaerolje skiftes og i tilfelle hvor ofte ? Hilsen Haba Jeg har storebroene til denne, med plastpropeller og hus i syrefast. Denne skal ikke ha noe sink. den er vedlikeholdsfri, bare det er nok olje. Den skal heller ikke byttes, bare evt påfyll. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.