Jail Startet 27.Januar Link til dette innlegget Startet 27.Januar Har nettopp skaffet meg en 680 Beneteau Antares 16/17 mod. med plotter/ekkolodd, baugtruster og utestyring. 150 hp, 2017 Suzuki. Kan ikke se at det er montert forbruksbatteri i denne. Er det noe en bør ha? Link to post
finnarne Svart 27.Januar Link til dette innlegget Svart 27.Januar Forbruksbatteri er noe du bør ha dersom du har forbruk uten at motor lader batteri. Om det er langt kabelstrekk fra batteri og til baugtruster, så kunne du vurdert eget batteri til baugtruster, siden baugtruster kan trekke endel strøm. Men det enkle er ofte det beste, og dersom det ikke har vært utfordringer med manglende strøm frem til nå, så hadde jeg holdt det originalt. Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
-morten- Svart 27.Januar Link til dette innlegget Svart 27.Januar Bruker du noe strøm når motor ikke er i drift? selv har jeg ikke eget batteri til baugpropellen, men forbruksbatteri. Jeg bruker min som turbåt og da blir det jo litt mere forbruk når motor ikke er i drift. men ligger helst på landstrøm. det kommer egentlig litt an på hvordan du bruker båten. Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Jail Svart 28.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar Takker for svar, da prøver jeg sånn det er lagt opp originalt. Baugtruster blir vel brukt som oftes når motoren går. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn