Chris00ss Startet 30.Januar Link til dette innlegget Startet 30.Januar Hei. Har nylig kjøpt en Evinrude E-tec 150 som har vert uten bruk og lagret ute ca 2 år. Noen gode råd eller tips for vedlikehold eller prosedyrer før prøve og starte den nå? Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Min21wr Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Fersk bensin, gjerne også nytt bensinfilter så er det nok bare å fyre opp?? Sitér dette innlegget Link to post
Chris00ss Svart 30.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar Tenkte det samme, takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Pump godt med trykk med blæra på oljetanken før du starter. Hvis ikke får man ofte alarm på manglende oljetrykk og motor går i limp-home modus med redusert effekt. Jeg pumper bestandig på oljeslangen hver vår. Har du Pc med EVdiag så kobler du på den. Hvis du ikke har anbefaler jeg å kjøpe det inkl kabel på eBay. Da har du rimelig full kontroll. Jeg ville også nappet ut og rengjort eller byttet det lille filteret i vapor separator. Kan gro igjen med gummirester fra interne bensinslanger som resulterer i redusert kjøling av injektorer. Jeg sjekker dette som regel hver vår. Se på youtube. Tar 5 minutter. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.