Pequod Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden 176-671 skrev for 6 timer siden: Der har jeg ikke vært på en stund. Lever mor enu? Nå er jeg ikke så vel bevandret i lokalhistorien her at jeg kan svare dette, men hvis du tenker på et av husene på bildet og vi tenker på det samme huset, så TROR jeg at svaret er nei og at hun døde for rundt fem år siden og at arvinger har overtatt det og pusset det opp. Men du er så lite spesifikk at det er vill gjetning fra min side! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
176-671 Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden 34 minutes ago, Pequod said: Men du er så lite spesifikk at det er vill gjetning fra min side! If you know, you know. Husker ikke eksakt hva den aktuelle tangen kalles - men budskapet står på fjellet, til opplysning for forbipasserende. Bildet mitt er fra 2014, meget kan ha skjedd siden den tid. Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Pequod Svart 8 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8 timer siden 176-671 skrev for 5 timer siden: If you know, you know. Husker ikke eksakt hva den aktuelle tangen kalles - men budskapet står på fjellet, til opplysning for forbipasserende. Bildet mitt er fra 2014, meget kan ha skjedd siden den tid. Der ser du - jeg var helt på viddene!!! Aldri sett eller hørt om, og google kom kun opp med en artikkel om noen av husene der, så jeg lurte på om det kunne være det du mente! Men nå som jeg vet skal jeg titte etter det på returen i dag! Men har altså ikke lagt merke til det! Men så er det vel kanskje noe man nettopp bør vite om for å oppdage? Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn