hermandotno Posted March 7, 2025 Share Posted March 7, 2025 Hei, jeg gikk løs på vinduene i min seilbåt i fjor sommer, skruer var korrodert og satt så hardt at jeg måtte bore de ut osv. Jeg hár derfor åpne skruehull i tillegg til lekkasje inn fra før av gjennom pakninger som er råtne og ikke tette lenger. Det er derimot slik at jeg ikke får skiftet disse vinduene før senere i sommer, og jeg trenger derfor å få tettet det jeg nå har inntil videre. Hva slags fugemasse eller materiale kan jeg bruke rundt kantene som blir enkelt å få av igjen når jeg skal bytte vinduene senere? Nå handler det egentlig bare om å få det tett inntil jeg får gjennomført utskiftingen. Quote Link to post
index Posted March 7, 2025 Share Posted March 7, 2025 Butyl er nok det greieste, den herder ikke. Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
hermandotno Posted March 7, 2025 Author Share Posted March 7, 2025 3 minutes ago, index said: Butyl er nok det greieste, den herder ikke. Gelcoaten tåler det og jeg får det vekk ? Quote Link to post
index Posted March 7, 2025 Share Posted March 7, 2025 hermandotno skrev 9 minutter siden: Gelcoaten tåler det og jeg får det vekk ? Jepp! Du bare ruller det av! Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts