hermandotno Startet 7.Mars Link til dette innlegget Startet 7.Mars Hei, jeg gikk løs på vinduene i min seilbåt i fjor sommer, skruer var korrodert og satt så hardt at jeg måtte bore de ut osv. Jeg hár derfor åpne skruehull i tillegg til lekkasje inn fra før av gjennom pakninger som er råtne og ikke tette lenger. Det er derimot slik at jeg ikke får skiftet disse vinduene før senere i sommer, og jeg trenger derfor å få tettet det jeg nå har inntil videre. Hva slags fugemasse eller materiale kan jeg bruke rundt kantene som blir enkelt å få av igjen når jeg skal bytte vinduene senere? Nå handler det egentlig bare om å få det tett inntil jeg får gjennomført utskiftingen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars Link til dette innlegget Svart 7.Mars Butyl er nok det greieste, den herder ikke. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
hermandotno Svart 7.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars 3 minutes ago, index said: Butyl er nok det greieste, den herder ikke. Gelcoaten tåler det og jeg får det vekk ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars Link til dette innlegget Svart 7.Mars hermandotno skrev 9 minutter siden: Gelcoaten tåler det og jeg får det vekk ? Jepp! Du bare ruller det av! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.