Sjøspeidern Svart 27.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai Anders And skrev 1 time siden: Er det noen som vet hvor høy masta på Boy Leslie er? Hvilken seilingshøyde under broer trenger den? Snakka med sønnen til han som er styreleder og de mener omtrent 24meter høy Sitér dette innlegget -Seiling er gøy helt til det ikke er det lenger. Sander "sjøspeidern" Øigarden Link to post
Anders And Svart 28.Mai Link til dette innlegget Svart 28.Mai Sjøspeidern skrev for 23 timer siden: Snakka med sønnen til han som er styreleder og de mener omtrent 24meter høy Takk skal du ha! Sitér dette innlegget GH 11 delux, FUN 3, Scand 26, Flem 340 Link to post
Sjøspeidern Svart Torsdag 21:56 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 21:56 Liten oppdattering her også. Songvaar blir finere og finere for hver uke som går, gleder meg som en unge til den er ferdig og vi kan dra på turer langs land og strand. Fikk nyss av en jevnaldrende kompis fra Godvik sjøspeiderne som sammen med Bergen seilskøyteklubb har RS4 Feie som er sammenlignbar med Songvaar at de er ferdige, og jeg er så sjalu når jeg får bilder, gleder meg til de to skøytene møtes til sjøspeiderleir på Bragdøya neste år, da blir vi 3-4 Losskøyter hvorav samtlige andre enn Songvaar er "ekte" Colin Archer. det blir stas. Men tilbake til jorda... Dugnadsgjengen har gjort en fantastisk jobb og sjøsetting høres mer og mer realistisk, akkurat når vet jeg ikke, men det blir uansett en fantastisk dag Vi har malt både skuteside og stoffet båten for å få den sjøklar, linoljemaling er ikke så vanlig nå, men jeg jobbet i fjor sommer med slik maling på Nordberg fort, det er viktig at det er riktig :) Og det er helt greit å jobbe med, man må bare være tålmodig og gjøre det riktig Om man kunne lukte bilder..... oljing av mast kan være kjedelig, men ålreit når man snakker med kompiser om alt man skal gjøre med skøyta når den er ferdig Det var alt jeg hadde for nå Sitér dette innlegget -Seiling er gøy helt til det ikke er det lenger. Sander "sjøspeidern" Øigarden Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.