MR Swe Startet 17.Mars Link til dette innlegget Startet 17.Mars Hei, Fikk en liten lekkasje i tankvinduet i seilbåten i forrige sesongen. Prøvde tette med Sikaflex men det hjelpte ikke. Noe som har tips på hvordan jeg skal få tette det. er på venstre siden av vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Det må av og limes på nytt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bitteliten Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Lim med butyl teip Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 19.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars av med hele vinduet? er langt med 3 st vindu i et. Hadde håper slippe ta bort det, Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars Link til dette innlegget Svart 19.Mars Før stor operasjon. Test noen runder med Captain Tolley. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.Mars Link til dette innlegget Svart 19.Mars Hvis kun en liten lekkasje; Capt. Tolley's. Blir ofte best resultat med å gjøre jobben skikkelig, men samtidig er det utrolig hvor effektiv Tolley's er mot mindre lekkasjer. Må påføres flere omganger, da den bygger tynne sjikt for hver runde. Hos meg har jeg tidligere smålekkasjer som har holdt helt tett i flere år etter en grundig behandling. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 1.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni Hei. Mulig jeg må bytte vinduet til høsten. Noen som har gjort det jobbet på en Beneteau? Eller vet hvem som kan utføre det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.