MR Swe Posted March 17, 2025 Share Posted March 17, 2025 Hei, Fikk en liten lekkasje i tankvinduet i seilbåten i forrige sesongen. Prøvde tette med Sikaflex men det hjelpte ikke. Noe som har tips på hvordan jeg skal få tette det. er på venstre siden av vinduet. Quote Link to post
Sun Flyer Posted March 18, 2025 Share Posted March 18, 2025 Det må av og limes på nytt. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
MR Swe Posted March 19, 2025 Author Share Posted March 19, 2025 av med hele vinduet? er langt med 3 st vindu i et. Hadde håper slippe ta bort det, Quote Link to post
Bitteliten Posted March 19, 2025 Share Posted March 19, 2025 Før stor operasjon. Test noen runder med Captain Tolley. Quote Link to post
Hakkannen Posted March 19, 2025 Share Posted March 19, 2025 Hvis kun en liten lekkasje; Capt. Tolley's. Blir ofte best resultat med å gjøre jobben skikkelig, men samtidig er det utrolig hvor effektiv Tolley's er mot mindre lekkasjer. Må påføres flere omganger, da den bygger tynne sjikt for hver runde. Hos meg har jeg tidligere smålekkasjer som har holdt helt tett i flere år etter en grundig behandling. Quote Link to post
MR Swe Posted June 1, 2025 Author Share Posted June 1, 2025 Hei. Mulig jeg må bytte vinduet til høsten. Noen som har gjort det jobbet på en Beneteau? Eller vet hvem som kan utføre det? Quote Link to post
Recommended Posts