Kjetil Solheim Startet 21.Mars Link til dette innlegget Startet 21.Mars Jeg var uheldig å glemme et juksalodd på teakdekket en ukes tid etter at jeg var på fisketur. Dekket er av oljet teak, og loddet er av ubehandlet stål. i tillegg var det vått av sjøvann. Resultatet ble en mørk flekk på dekket, med samme størrelse og form som loddet :-) Er det mulig å fjerne denne flekken? i tilfelle med hvilket middel? Sitér dette innlegget Link to post
Senjahopen Svart 21.Mars Link til dette innlegget Svart 21.Mars Rustvask. Mange varianter. Fosforsyre er vel hovedingrediensen ferrobet har jo en variant hvis du ikke jobber i industrien og får tak i derfra. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.Mars Link til dette innlegget Svart 21.Mars Oksalsyre, utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil Solheim Svart 21.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars Takk for svar. Jeg har Ferro-bet Rustfjerner spray stående, men tør jeg bruke det? Oksalsyre, hvor får man tak i det? Apoteket? Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 22.Mars Link til dette innlegget Svart 22.Mars Bauhaus er billigste oksalsyre jeg har funnet. 109,- for 600 g. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.