Kjetil Solheim Startet 21.Mars Link til dette innlegget Startet 21.Mars Jeg var uheldig å glemme et juksalodd på teakdekket en ukes tid etter at jeg var på fisketur. Dekket er av oljet teak, og loddet er av ubehandlet stål. i tillegg var det vått av sjøvann. Resultatet ble en mørk flekk på dekket, med samme størrelse og form som loddet :-) Er det mulig å fjerne denne flekken? i tilfelle med hvilket middel? Link to post
Senjahopen Svart 21.Mars Link til dette innlegget Svart 21.Mars Rustvask. Mange varianter. Fosforsyre er vel hovedingrediensen ferrobet har jo en variant hvis du ikke jobber i industrien og får tak i derfra. Link to post
Kjetil Solheim Svart 21.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars Takk for svar. Jeg har Ferro-bet Rustfjerner spray stående, men tør jeg bruke det? Oksalsyre, hvor får man tak i det? Apoteket? Link to post
Steihy Svart 22.Mars Link til dette innlegget Svart 22.Mars Bauhaus er billigste oksalsyre jeg har funnet. 109,- for 600 g. Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn