Hulda Svart Mandag 21:12 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:12 Jeg leser forsikringsbetingelsene, som nevnt over. Har aldri hørt noe negtivt. Link to post
Barbaria Svart Tirsdag 07:24 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 07:24 Chiefengineer skrev for 10 timer siden: Er Dere fornøyde med Pantaenius, tenker ikke bare pris men når/hvis man har bruk for selskapet? Noen erfaringer på godt eller vondt der? Vi har brukt de når vi hadde båt. Ingen problemer og de svarer fort. Vi hadde en sak der vår propell falt av der vi ikke fikk den dekket. En propell som løsner av seg selv dekkes ikke, hadde vi sagt at vi traff noe i vannet så hadde vi fått dekket den. De har vistnok dårlig erfaring med verksteder som monterer propell med gammel eller feil Locktight. Barbaria på tur - Blogg Link to post
dennrick Svart Onsdag 11:57 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:57 Danskene har bestemte meninger om det der med propeller som faller av o.l. Jeg hadde pinnebolter til bladene på min Gori propell som var rundet av som gjorde de umulige å skru. Disse ønsket jeg å få kjøpt i reservedeler, men Gori nektet. De opplevde at altfor mange mistet blader, så de ville heller ha inn hele propellen og gjøre jobben selv. Jeg gjorde det, og det eneste som var gøy med det var å få den tilbake. Da var den som ny. Det kostet litt dog. Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
eivindch Svart Torsdag 09:51 Link til dette innlegget Svart Torsdag 09:51 Pantaenius økning 2,2 % fra ifjor. Synes ikke det er noen grunn til å prute. Eivind Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn