Jump to content

Bavaria 30 Cruiser


seilbåt

Recommended Posts

Gratulerer så mye med fin fin båt... regner med at det blir mange fine turer med denne romslige 30 foteren.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

For å kunne finne på navn, må man ha myyyye opplysninger, alt fra interesser, til navner, til geografiske opplysninger, etc etc.

 

Dermed er det vanskelig for oss.

 

Jeg kan legge til at når vi skulle finne navn til vår båt, så kikket jeg på navnet til kona mi, hva det egentlig betyr. Hun heter Rita, det betyr Perle. Ergo ble båten hetende Perlen. Det andre prosjektet vårt er en mahognybåt 16 fot, og den ble raskt døpt til Lille Perlen. Gummijolla har ikke navn :wink:

 

Kanskje dette kan være til hjelp videre ?

 

Likeledes har de aller fleste i eldre grunnbøker egne navn på eiendommer. Det kunne vi IKKE bruke, da eiendommen her heter Fjeldstadjordet :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...