Steihy Startet 28.Mars Link til dette innlegget Startet 28.Mars Har noen erfaring med kopier av blader, kappeskiver ol, til Makita multiverktøy (oscillerende) og Dremel? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
pipe Svart 28.Mars Link til dette innlegget Svart 28.Mars Jeg lakker litt på hobbybasis og vanligvis er billig no name dårlig. Skal jeg lakke opp feks en forskjerm så bruker jeg vesentlig kortere tid med skikkelige slipeprodukter i fra Mirka. uansett ekstra tidsbruk med billige slipeprodukter så blir ikke resultatet like godt Nå lager sikkert ikke Makita forbruksvarene selv men bruker tredjeparts produsenter som produserer i henhold til Makita sine spesifikasjoner. Når du sier kopier tenker jeg billige produkter laget i Kina med lav fokus på kvalitet. Om du ikke kjøper original utstyr til maskinene dine så kjøp en merkevare som lever av att folk merker forskjellen Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 28.Mars Link til dette innlegget Svart 28.Mars Jeg kjøper masse kopi forbruksmateriell, det er godt nok til Grovjobben men når det kommer til finish så er kvalitet alltid bedre Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 29.Mars Link til dette innlegget Svart 29.Mars Har tidligere brukt mye slipepapir fra Biltema, men det har jeg stort sett sluttet med. Mirka er nok favoritten her også. BT papiret slipper slipemiddelet så raskt sammenlignet med merkevare. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.