Trophy Startet 5.April Link til dette innlegget Startet 5.April Har nettopp hatt båten på land og bunnsmørt. Sjekker toalett og det suger ut vannet (bæsjen), men den suger ikke inn vann. Pumpen virker ok og durer og går. Tips til å få det igang uten å løfte båten på land. Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Bonus Svart 5.April Link til dette innlegget Svart 5.April Tipper at vanninntakspumpen må primes litt før den pumper. Skru løs slangestussen i toalettet og hell van ned i den slangen. Prøv å pumpe og se om den da virker OK. Skru fast slangestussen igjen. Eller at det er kran på vanninntaket, og denne er stengt ... Link to post
Chilli Solbris Svart 5.April Link til dette innlegget Svart 5.April Støtter @Bonus i dette! Sjekk krana på vanninntaket først. Kjenner «noen» som har glemt det…🫣 Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Trophy Svart 5.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April Det var nok meg🙄 Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
eivindch Svart 5.April Link til dette innlegget Svart 5.April Forstår at problemet er løst. Jeg opplevde det samme problemet en gang og brukte litt tid på å finne forklaringen. Det viste seg at silen før inntaktpumpen (av Jabsco kalt Pumpguard) var tett av rester av en glassmanet. Selv om dekselet var gjennomsiktig måtte jeg skru av filterdekselet for å finne "tetningsmassen". Eivind Link to post
Chilli Solbris Svart 5.April Link til dette innlegget Svart 5.April Trophy skrev for 2 timer siden: Det var nok meg🙄 👍👍🫣 Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn